Mycket att göra

12 03 2010

Det är en vecka med mycket på schemat så jag har inte allt för mycket tid över för att blogga, T.ex ska jag vara modell idag för en fotostudio… jag har inte riktigt funderat ut om detta gör mig till en reklamens förkämpe än… det får vi väl se efteråt haha!

. Hoppas hinna med ett tag imorn dock!

Jag ska skriva en artikel för Proletären som publiceras i April ngn gång… lite kul.

Men om man är hungrig på att läsa sig rädd så är det bara att kika på t.ex Newsmill.se angående ”Jihad Jane” och titta på de andra artiklarna. Såg ni inte debatt igår kan ni ju kolla upp det på SVTplay.se det handlade om terrorism, yttrandefrihet och sånt… patetiskt dåligt som vanligt, men man måste höra borgarnas argument för att kunna bemöta dem!

Sedan kan ni kika på Expressens artikel om Plura HÄR… på tal om Kokain så kommer det i Kalla Fakta en dokumentär om koks på söndag…. Jag vet ju vissa som behöver kika på den!

Tja så länge!

Åtgärder

Information

Kommentera

